Dizains (UX)

Izstrādājam sistēmas, kas sniedz vislabāko lietotāju pieredzi (UX). Lai to realizētu, veicam:

  • klienta biznesa procesu analīzi,
  • lietotāju izpēti (intervijas, novērošana reālos apstākļos, “brainstorming” sesijas, aptaujas),
  • personu izveidi (lietotāju profili),
  • lietotāja ceļa kartēšanu (customer journeys),
  • lietotāja saskarnes projektēšanu (struktūrskices, prototipi),
  • lietotāju testēšanu.

Visā UX dizaina procesā tiešā veidā un iteratīvi tiek iesaistīti sistēmas lietotāji, tādā veidā nodrošinot biznesa mērķiem un lietotāju vajadzībām atbilstošu risinājumu.

 

 

  • Esošām sistēmām veicam lietojamības auditu, kura ietvaros lietotāju pieredzes speciālists izvērtēs sistēmas atbilstību vispārpieņemtiem lietojamības standartiem (uzrakstu skaidrība, darbību secības loģika, saprotamība, krāsas, attēli u.c.) un sastādīs detalizētu fiksēto problēmu sarakstu ar skaidrojumiem un uzlabojumu ieteikumiem. Nodrošinām arī nepieciešamo uzlabojumu ieviešanu.

Sūti mums ziņu

Lūdzu ievadiet vārdu!
Lūdzu ievadiet e-pasta adresi!
Lūdzu ievadiet tālruņa numuru!
Lūdzu ievadiet ziņu!

Paldies!

Ziņa ir saņemta, mēs ar Jums sazināsimies!

Seko līdzi T2T aktualitātēm: